Współpraca online krok po kroku

— Podjęcie decyzji —

Jeśli jesteś zdecydowany na współpracę online lub zastanawiasz się i masz jakieś dodatkowe pytania to napisz do mnie:

– przez formularz kontaktowy na stronie: https://wkrecsiewzdrowie.pl/kontakt/ 

lub

– na e-mail: kontakt@wkrecsiewzdrowie.pl

— Pierwsza konsultacja —

Może się odbyć drogą mailową (przesyłam ankietę do wypełnienia) lub poprzez wideokonferencję online (ok. 40-60 minut). 

Na pierwszej konsultacji:

  • Przeprowadzam szczegółowy wywiad żywieniowy i chorobowy, a także wypytuję o Twój plan dnia oraz preferencje żywieniowe.
  • Oceniam dotychczasowy sposób żywienia i tryb życia. Wspólnie ustalamy co warto zmienić.
  • Odpowiadam na Twoje pytania dotyczące zdrowego stylu życia.
  • Wspólnie wyznaczamy cele naszej współpracy oraz formę współpracy (na podstawie jadłospisu lub zaleceń żywieniowych).

Jak się przygotować do pierwszej wizyty?

  • Przygotuj aktualne wyniki badań (jeśli posiadasz) oraz ewentualne wypisy ze szpitali, informacje na temat przebytych zabiegów czy operacji, a także aktualną listę przyjmowanych leków oraz suplementów diety.
  • Przypomnij sobie, jak zazwyczaj wygląda Twój dzień oraz posiłki. Jeśli to możliwe uzupełnij dzienniczek żywieniowy (spis wszystkich produktów, które zjadłaś/eś w ciągu ostatnich 3 dni), który wyślę Ci na mail’a (również znajdziesz go poniżej).
  • Zastanów się nad ulubionymi produktami, bez których nie wyobrażasz sobie życia oraz tymi, których nie lubisz i na pewno nie będziesz chciał/a jeść.

Możliwe są dwie formy współpracy, które przedstawiam poniżej. Jeśli nie wiesz, co będzie dla Ciebie najlepsze, pomogę Ci podjąć decyzję podczas rozmowy na pierwszej wizycie. 

— Wysłanie jadłospisu —

Po przeanalizowaniu wywiadu przygotuję dla Ciebie jadłospis (7-dniowy) indywidualnie dostosowany do potrzeb Twojego organizmu i planu dnia. Potrzebuję na to 5-7 dni. Układając jadłospis uwzględniam zapotrzebowanie kaloryczne, na składniki mineralne i witaminy, ale także Twój stan zdrowia, wyniki badań, tryb życia i preferencje żywieniowe (produkty lubiane i nielubiane). Do jadłospisu dołączona jest lista zakupów, komentarz do diety (wyjaśniający jak korzystać z jadłospisu) oraz lista wymienników.

Jadłospis zalecam stosować 3-4 tygodnie (istnieje możliwość zamiany dni i posiłków).

LUB

— Wysłanie zaleceń żywieniowych — 

Na podstawie uzyskanych w wywiadzie informacji przygotuję dla Ciebie  indywidualnie opracowane zalecenia żywieniowe, w których wytłumaczę m.in. jak powinny wyglądać Twoje posiłki w ciągu dnia, jak je komponować, z czego powinny się składać (według Twojego zapotrzebowania kalorycznego oraz preferencji żywieniowych). 

Ta forma współpracy opiera się na prowadzeniu dzienniczka żywieniowego. Przesyłam wzór dzienniczka wraz z instrukcją jak należy go wypełniać.

— Wizyta kontrolna online (kontrolowanie postępów) —

Nie możemy skorzystać z analizatora składu ciała, ale efekty naszej współpracy zaobserwujemy na Twoim lepszym samopoczuciu oraz na pomiarach, które sam/a wykonasz w domu (potrzebna będzie zwykła waga oraz miarka krawiecka).

Raz w tygodniu przesyłasz do mnie raport żywieniowy (wzór prześlę mailem). W nim proszę o odpowiedzi na pytania dotyczące masy ciała, obwodów, samopoczucia, stanu zdrowia i aktywności fizycznej.

W raporcie jest również miejsce na napisanie ewentualnych pytań, które pojawiły się u Ciebie w ciągu tygodnia. Postaram się na nie jak najszybciej odpowiedzieć.

— Stały kontakt mailowy —

Rozumiem, że mogą się pojawić jakieś ważne pytania, z którymi nie będziesz chciał/a czekać do wizyty kontrolnej online. Dlatego bez obaw możesz napisać do mnie wcześniej. Staram się odpisywać na bieżąco, ale nie zawsze mam taką możliwość (mam małe dziecko i najczęściej czas na spokojne odpisanie mam wieczorem).

Pobierz dzienniczek żywieniowy